اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۸۷۷

درخشش بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ یک

درخشش بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ یک
استقلال ملاثانی موفق شد در بوشهر به یک پیروزی شیرین دست یابد و به رتبه نهم صعود کند.
۰۷:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

 احسان علوان‌زاده مهاجم استقلال ملاثانی و زننده تک گل سه امتیازی این تیم مقابل خلیج‌فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که بازی با ۳ امتیاز به نفع ما تمام شد، با احترام به تیم حریف ولی یک بازی کاملا یک‌طرفه را انجام دادیم، توپ در نیمه اول به گلر ما نرسید، در نیمه اول تیم حریف ۱۰ نفره به دفاع می‌پرداخت و خط دفاعی ما در زمین آن‌ها حضور داشتند، ولی با تراکم بازیکن در خط دفاع خود نتوانستیم گلزنی داشته باشیم و چند موقعیت خوب از دست دادیم. داور هم در دو صحنه مشکوک که توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد با نادیده گرفتن خطای پنالتی بازی را ادامه داد که فکر می‌کنم پنالتی برای ما گرفته نشد ولی به هرحال مهم سه امتیاز بازی بود که نصیب ما شد و آن را به مردم خوزستان و شهرستان ملاثانی تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم باز هم توپ و زمین در اختیار ما بود و توانستیم چندین موقعیت خوب ایجاد کنیم که با عکس العمل گلر جوان حریف که روز خوبی را پشت سر گذاشت مانع از گلزنی ما شد.

مهاجم سابق پرسپولیس درمورد گلزنی خود افزود: قطعا بازیکنی که گل می‌زند حاصل تلاش باقی بازیکنان است، و در یک صحنه سانتر خوب نشاط‌جو به من رسید و در تیر دو توپ را دریافت کردم و آن را روی پای چپ خود آوردم از پشت محوطه جریمه شوت زدم که فکر می‌کنم همانند بازی نفت مسجدسلیمان توپ وارد دروازه حریف شد و با تک گل بنده به برتری رسیدیم.

وی درمورد عملکرد خود در این فصل بیان کرد: فصل خوبی را شروع کردم و سه گل و یک پاس گل به ثبت رساندم و امیدوارم این عملکرد تا پایان فصل ادامه داشته باشد، در پایان امیدوارم مسئولین استان خوزستان به تیم مردمی استقلال ملاثانی توجه بیشتری داشته باشند تا تیم خوبی که در این فصل داریم به رتبه‌های خوبی برسد و جزء مدعیان صعود باشیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین